sobota, 3 sierpnia 2013

KONKURS !!!

Hejka !

Ogłaszam konkurs z nagrodami wysyłkowymi !!!


Temat: W marzeniach i jeszcze wyżej.
Co trzeba zrobić: Jakie są twoje marzenia ? W jakiej kreacji zamierzałabyś pójść na bal ? O jakim stroju marzysz ? Masz okazję się wykazać !!! Wystarczy, że narysujesz swoją wymarzoną kreację albo zaprojektujesz strój, w który włożysz swoje serce, aż puszczą ci wodze fantazji !!!
Na czym rysować: szkice TOPModel lub Lilla Lou (lepiej TM). Mogą to być także mężczyźni, nie tylko kobiety.
Jak wysyłać konkursowe prace: na e-mail hello.weri@vp.pl wpisując w temat maila "Konkurs".
Czas: 3.08-31.08

Jeżeli nie masz szkicu do rysowania, możesz wydrukować jeden z tych poniżej, i na nim coś zaprojektować ;)





 Regulamin konkursu
1. W konkursie mogą brać udział osoby od 5 do 18 lat.
2.  Do konkursu należy wysłać min. 1 pracę, max. 3.
3.  Konkurs jest bezpłatny, co oznacza, że za udział w nim nie pobieram żadnych opłat.
4.  Punktowane będą w skali:
a)  -pomysł i oryginalność ( max. 40 ptk.)
     -wykonanie i estetyczność ( max. 40 ptk.)
b)  - inne szczegóły ( jak coś mnie bardzo zaciekawiło ) max. 20 ptk.
5. Maksymalna liczba punktów za każdą pracę to 100 pkt.
6.  W przypadku wysłania do mnie kilku prac wybierana jest przeze mnie jedna, moim zdaniem najlepsza.
7. Od chwili zakończenia konkursu mogę ogłosić wyniki w przeciągu do 2 dni.
8.  Nagrody będą wysyłane pocztą max.tydzień od zakończenia konkursu.
9. Nagrody wysyłane są tylko na terenie Polski!


 Nieobowiązkową częścią konkursu jest wstawienie na swojego bloga zalinkowanego banera informującego o konkursie. Jeżeli nie potrafisz wstawić banera, a chcesz, to wejdź na stronę http://pomocnicy.blogspot.com/2012/10/jak-dodac-baner-do-bloga.html 



Wzór zgłoszenia (zgłaszaj się w komentarzu pod tym postem):
Zgłaszam się
Akceptuję regulamin konkursu.
Imię i nazwisko: ...
Wiek: ...
E-mail: ...
Nick na TM: .../nie mam
Nick na LL: .../nie mam
Blog: .../nie mam
Baner konkursowy: tak/nie mam bloga, więc nie mogę wstawić/nie chcę wstawiać

Nagrody wstawię jutro lub później ;)

Zapraszam do udziału ;) Myślę, że jeżeli konkurs się uda, to jeszcze zrobię kiedyś taki z nagrodami wysyłkowymi.

Pa, pa !
 Werciak10

37 komentarzy:

  1. Zglaszam się
    Akceptuje regulamin konkursu
    Asia B.
    14 lat
    Email: asiabredlak@wp.pl
    Nick na TM: Joanna199944
    Nick na ll: Magnolia:)
    Blog: http://topmodelbyjoanna199944.blogspot.com
    Banera chyba nie wstawie:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny konkurs, ale ja nie mam talentu do rysowania, obserwuję i liczę, że też zajrzysz na mojego bloga i znajdziesz jakieś ciekawe tematy dla siebie :)
    http://unicornsday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko: Maja Chałubińska
    Wiek: 12 lat
    E-mail: ladymiss778@wp.pl
    Nick na TM: ladymiss778
    Nick na LL: jednorozecdance
    Blog: nie mam
    Baner konkursowy: nie mam bloga, więc nie mogę wstawić

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu
    Imię i nazwisko: Karolina Bomba
    Wiek: 12 lat
    E-mail: karola31@onet.eu
    Nick na TM: karola31
    Nick na LL: violetta31
    Blog: nie mam
    Baner konkursowy: nie mam bloga, więc nie mogę wstawić

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko: Aneta Capik
    Wiek: 13 l.
    E-mail: aneta503@o2.pl
    Nick na TM: Aneta503
    Nick na LL: nie mam
    Blog: aneta503.blogspot.com/
    Baner konkursowy: nie chcę wstawiać

    OdpowiedzUsuń
  7. Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko: Adriana Komarnicka
    Wiek: 13 lat
    E-mail: adrianakom@wp.pl
    Nick na TM: ada123450
    Nick na LL: imię Lilla Girl - Lola Rikki
    Blog: ada-i-top-model.blogspot.com
    Baner konkursowy: tak

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę wysłać do cb e-maila :( . Podaj jeszcze raz ten adres .. napisałaś vp.pl , a powinno być wp.pl i nawet to poprawiłam , ale nie idzie wysłać :'( ..

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czemu sie wyslac ale ja mam vp bo mam na onecie a nie na wp. Mój email to hello.weri@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko: Weronika Strzępka
    Wiek: 12
    E-mail: wercia010418@wp.pl
    Nick na TM: wercia010418
    Nick na LL: nie mam
    Blog: Nieużywany : http://topmodel-weronikaimartyna.blogspot.com/
    Baner konkursowy: nie chcę wstawiać
    Nie chce wstawiać baneru, bo i tak nikt nie czyta mojego bloga, a poza tym zrezygnowałam z prowadzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. doszła praca ? // Aneta C.

    OdpowiedzUsuń
  12. super konkurs, może wezmę udział....

    obserwujemy?
    http://everythingbyklarcia1212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja obserwuje już od dawna ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się
    akceptuję regulamin konkursu
    imię i nazwisko:Natalia Kondracka
    wiek:11
    e-mail:nataliakondracka@poczta.fm
    nick na TM: natalia55
    nick na LL: nie mam
    blog:nie mam bloga
    baner konkursowy: nie mam bloga więc nie mogę wstawić

    OdpowiedzUsuń
  15. A jakie są nagrody ??

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko: Aga Ż
    Wiek: 12
    E-mail: poziomka111@onet.pl
    Nick na TM: AgNiEsZkA2012
    Nick na LL: luiz
    Blog: .http://top-modelki.blog.pl/
    Baner konkursowy: tak w notce

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytam każdy post i uważam że robisz super oufity i ciekawie się czyta twój blog. Skomentowałabym każdy post ale jestem na tablecie i komentowanie dłużej mi czasu zajmuje a dziś wyjeżdżam

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko: Julia Zajda
    Wiek: 13 lat
    E-mail: julisia082000@gmail.com
    Nick na TM: nadja08/jula
    Nick na LL: nie mam
    Blog: http://nadja08.blogspot.com/
    Baner konkursowy: tak mam bloga, więc wstawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko: karolina żurek
    Wiek:11 lat
    E-mail:karolinazurek@interia.eu
    Nick na TM: k@rolin@66
    Nick na LL: k@rolin@66
    Blog:http://topmodel-by-karolina.blogspot.com/
    Baner konkursowy: tak

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedy wyniki będą ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy wyniki :33 ?

    OdpowiedzUsuń
  22. ej , no , kiedy bd ? nie mogę się już doczekać ;dd // A.

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. no wyniki ;> prooszę, podaj je dzisiaj ;) he he , nie mogę się doczekać ;)

      Usuń
  24. nie mozesz wyswietlic wynikow a kto mowi ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  25. sorka, już weszłam ; ) dzięki za pierwsze miejsce ^ ^ wysłałam ci adres na pocztę ;> // Aneta503

    OdpowiedzUsuń
  26. wysłałaś już nagrody ? adres doszedł ? //Aneta503

    OdpowiedzUsuń