niedziela, 2 czerwca 2013

KONKURS !!!

Hej !
Konkurs z okazji 222 wyświetleń !

Dziękuję ;*
Bardzo !!!


Z tej okazji ogłaszam konkurs pt. "Moja niezwykła podróż do Texasu"

Trzeba narysować na dowolnej modelce strój, w którym pojechałaby do Texasu.

Termin składania prac jest od dziś do 20 czerwca.

Nagrody :

1 miejsce - ocenie wszystkie twoje prace, 4 dedyki, dyplom, kilka komów na portfolio, odwiedziny twojego bloga ( jeśli go masz ), komy na blogu, projektantka miesiąca na moim blogu + niespodzianka WYSYŁKOWA !!!
2 miejsce - ocenie wszystkie twoje prace, 3 dedyki, dyplom, odwiedziny twojego bloga ( jeśli go masz ) , kilka komów na portfolio + niespodzianka WYSYŁKOWA !!!
3 miejsce - ocenie połowę twoich prac, 2 dedyki, dyplom, odwiedziny twojego bloga ( jeśli go masz ) + mniejsza niespodzianka wysyłkowa
wyróżnienia - ocenie połowę twoich prac, 1 dedyk, dyplom, odwiedziny twojego bloga ( jeśli go masz ) + mniejsza niespodzianka wysyłkowa


 Pracę należy wysłać na mój e-mail : hello.weri@vp.pl



Pa, pa !
Werciak10

7 komentarzy:

  1. Ojej do tego czwartku!!! Moze zdaze....

    http://everythingbyklarcia1212.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, mam pewien problen z interpretacja tematu... " moja niezwykla podroz do teksasu" to co mozna na przyklad narysowac, bo niezbyt wiem...
    Moze to byc zwykly stroj do podrozy, czy musi byc jakos zwiazany z teksasem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanna199944 o to samo się pytała ;).

      Nie koniecznie musi być to strój kowbojski ale warto by było umieścić jakiś element (np. kowbojki lub kapelusz ) :)

      Usuń
    2. Aha, dzieki
      Mam przeklute uszy

      Usuń